البيت الأبيض

كلمتين ونص : مطلب ضروري من أمير مرتضى .. ونصيحة للغندور .. وفضيحة جديدة لـ نتنياهو ميت عقبة ..!!

الإثنين 03/أكتوبر/2016 - 10:42 م
امير مرتضى منصور
امير مرتضى منصور
Tweet

03/10/2016|10:42 مساءً


اتحاد الكرة:
مساندة الزمالك خلال هذه المرحلة واجب وطني .. وفوز الزمالك بالبطولة الافريقية سيحسب لكم أيضا.

هاني أبو ريدة:

مينفعش تبقى عضو مكتب تنفيذي في الاتحاد الافريقي ويتم اختيار حكم ضعيف للقاء الذهاب بين الزمالك وصن داونز الجنوب أفريقي وحكم يقود النهائي للمرة الثانية في لقاء العودة بالقاهرة.

رئيس الزمالك:

عدم متابعة وسائل الاعلام خلال الفترة المقبلة مع منع اللاعبين والجهاز الفني من الظهور في وسائل الاعلام هو الطريق السهل لتوفير الهدوء والتركيز للفريق قبل مباراتي النهائي الافريقي.
حازم الهواري :
على فكرة .. الزمالك بيمثل مصر في البطولة الافريقية وفوزه بالكأس سيكون فوز لمصر  .. والأهلي خرج من البطولة من دوري المجموعات .. بنفكرك بس ..!!

مؤمن سليمان:
جماهير الزمالك تعلم بأن نواياك حسنة في موضوع ترشيح عمرو فهمي للعمل بالجهاز المعاون ولكن تذكر جيدا أن هذا الموضوع لن يمر مرور الكرام الا بالفوز بالكأس الغالية ان شاء الله ..!!

أمير مرتضى منصور :
اذا كان فعلا كما يقولون بأن تأثيرك قوي للغاية على والدك رئيس النادي .. فياريت تنصحه بأنه ميسمعش كلام المقربين من المطبلتيه المستفيدين … والله بيقولوا في وشه كلام وفي ظهرة كلام تاني خالص .. مش معقول يعني مش عارفينهم لحد دلوقتي ..!!
هاني زادة :

والعه معاك ع الاخر وماشية زي الفل أو بمعنى أدق زي ما بتخطط ليها صح … بركات الحج والا ايه ؟!!

خالد الغندور :

يا كابتن خالد قولنالك مليون مرة ابقي ذاكر كويس قبل ما تطلع ع الهواء … مش معقول يعني مش عارف اسم الحكم التونسي وتقعد تقول عليه يوسف مش عارف ايه ؟!!

نتيناهو ميت عقبه :
أخبار البيزنس الجديد ايه يا معلم .. ؟ والسيارة الجديدة ايه خدت عين والا لسه ؟ والفيلا الجديدة حتستلمها امتى ؟

نتيناهو ميت عقبة :
الشائعات ماشية في النادي دلوقتي زي الفل على أنك بتعقد الكثير من الصفقات المدوية بحكم أنك الحكم بأمره داخل النادي … يالا يا رجالة اللي عايز يخلص مصلحة أو أي موضوع عند رئيس النادي أنا موجود أهو بس كله بحسابه ؟!!


إرسل لصديق

هل توافق على قرار تجديد الثقة في محمد حلمي مع الزمالك ؟

هل توافق على قرار تجديد الثقة في محمد حلمي مع الزمالك ؟